dijous, 10 de gener del 2013

Comencem amb el Projecte Orquestrant!

Hola a tots/es:

Benvinguts al bloc que utilitzarem per a compartir el nostre treball en el projecte comú. Ací podrem penjar-se els vídeos de tot allò que anem assajant per tal de vore els nostres progressos i anar millorant.
Tranquils/es que ja voreu com és molt fàcil.
Ah! i feliç any nou a tots/es!

Nelo

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Escriu ací el teu comentari...

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.